Alan Walker – On My Way


Alan Walker – On My Way


I’m sorry but
我很抱歉
Don’t wanna talk, I need a moment before I go
但我不想說話,在我走之前,我需要點空間
It’s nothing personal
這不關我們的私人恩怨
I draw the blinds
我關上了心中的帘
They don’t need to see my cry
他們不用看到我的眼淚
‘Cause even if they understand
因為即使他們感覺理解
They don’t understand
他們還是不懂
So then when I’m finished
當一切完結之時
I’m all ’bout my business and ready to save the world
我全心專注在我的事,我已經準備好來拯救世界
I’m faking my misery
我裝出自己的可憐身世
Making my bitch; can’t be everyone’s favorite girl
扮演成一個小婊子,無法成為大家人見人愛的女孩

So take aim and fire away
所以瞄準好,開火
I’ve never been so wide awake
我不曾如此清醒
No, nobody but me can keep me safe
除了我之外,沒人能保我平安
And I’m on my way
我正走在自己的路上
The blood moon is on the rise
血月已然來臨
The fire burning in my eyes
大火在我眼中燒著
No, nobody but me can keep me safe
除了我之外,沒人能保我平安
And I’m on my way
而我,正走在自己的路上
(Ya, ya)
(Farru, yeah, guaya)
Lo siento mucho (Farru), pero me voy (Eh)
我很抱歉,但我要離開了
Porque a tu lado me di cuenta que nada soy (Eh-ey)
因為在你身旁,我感覺一無是處
Y me cansé de luchar y de guerrear en vano
而我厭倦了每日沒用的征戰
De estar en la línea de fuego y de meter la mano
緊抓著你的手每日衝鋒陷陣
Acepto mis errore’, también soy humano
我接受了我的懦弱,因為我也是人
Y tú no ve’ que lo hago porque te amo (Pum-pum-pum-pum)
而你卻不知道,因為我愛你
Pero ya (Ya) no tengo más na’ que hacer aquí (Aquí)
現在我已無事可做
Me voy, llegó la hora ‘e partir (Partir)
我要離去了,是時候分離了
De mi propio camino, seguir lejos de ti
堅定地走在自己的路上,漸漸地離開你
So take aim and fire away
所以瞄準好,開火
I’ve never been so wide awake
我不曾如此清醒
No, nobody but me can keep me safe
除了我之外,沒人能保我平安
And I’m on my way
我正走在自己的路上
The blood moon is on the rise
血月已然來臨
The fire burning in my eyes
大火在我眼中燒著
No, nobody but me can keep me safe
除了我之外,沒人能保我平安
And I’m on my way
而我,正走在自己的路上
I’m on my way
我走在自己的路上
Everybody, everybody keep me safe
每個人,每個人保我平安
Everybody, everybody keep me safe
每個人,每個人保我平安
Everybody, everybody keep me safe
每個人,每個人保我平安
Everybody, everybody keep me safe
每個人,每個人保我平安
Everybody, everybody keep me safe
每個人,每個人保我平安

So take aim and fire away
所以瞄準好,開火
I’ve never been so wide awake
我不曾如此清醒
No, nobody but me can keep me safe
除了我之外,沒人能保我平安
And I’m on my way
我正走在自己的路上
The blood moon is on the rise
血月已然來臨
The fire burning in my eyes
大火在我眼中燒著
No, nobody but me can keep me safe
除了我之外,沒人能保我平安
And I’m on my way
而我,正走在自己的路上

留言

這個網誌中的熱門文章

[MAC] MacBook Air 2012 手動換硬碟

[PHP] 將陣列中重複的值刪除最好方法 array_flip (移除陣列中重複的值)

[Linux] 看懂 Linux Memory Usage 記憶體使用率