Alan Walker - Darkside 黑暗面



Alan Walker - Darkside


[Verse 1: Tomine Harket]
We're not in love
我們並沒有墜入愛河
We share no stories
不會與對方分享故事
Just something in your eyes
你眼中有著某樣東西
Don't be afraid
別感到畏懼
The shadows know me
那些陰影十分了解我
Let's leave the world behind
讓我們將整個世界拋至九霄雲外吧

[Chorus: Tomine Harket]
Take me through the night
與我攜手共度黑夜
Fall into the dark side
一起活在世界的陰暗面
We don't need the light
我們不需要任何一線光芒
We'll live on the dark side
我們將會一同活在黑暗中
I see it, let's feel it
我懂的,讓我們用心體會
While we're still young and fearless
在我們年輕而毫無畏懼時
Let go of the light
快放下對光明的依賴
Fall into the dark side
與我一同進到世界的陰暗面
Fall into the dark side
進到世界的陰暗面
Give into the dark side
走向世界的陰暗面
Let go of the light
放下對光明的依賴感
Fall into the dark side
與我共赴黑暗的世界


[Verse 2 - Au/Ra]
Beneath the sky
在天空之下
As black as diamonds
一切如同黑色鑽石般漆黑
We're running out of time
我們快要沒時間了
Don't wait for truth
不要坐等那些事實
To come and blind us
來到我們的面前而蒙蔽我們
Let's just believe their lies
只要相信那些謊言就行了

[Pre-Chorus - Au/Ra]
Believe it, I see it
選擇相信吧,我懂的
I know that you can feel it
我清楚你能夠用心體會這一切
No secrets worth keeping
你不必隱藏任何秘密
So fool me like I'm dreaming
所以就盡你所能地愚弄我吧

[Chorus]
Take me through the night
與我攜手共度黑夜
Fall into the dark side
一起陷入世界的黑暗面
We don't need the light
我們不需要任何一線光芒
We'll live on the dark side
我們將會一同活在黑暗中
I see it, let's feel it
我懂的,讓我們用心體會
While we're still young and fearless
在我們年輕而毫無畏懼時
Let go of the light
快放下對光明的依賴
Fall into the dark side
與我一同進到世界的黑暗面
Fall into the dark side
進到世界的黑暗面
Give into the dark side
走向世界的黑暗面
Let go of the light
放下對光明的依賴感
Fall into the dark side
與我共赴黑暗的世界


[Chorus]
Take me through the night
與我攜手共度黑夜
Fall into the dark side
一起陷入世界的黑暗面
We don't need the light
我們不需要任何一線光芒
We'll live on the dark side
我們將會一同活在黑暗中
I see it, let's feel it
我懂的,讓我們用心體會
While we're still young and fearless
當我們仍然年輕而毫無畏懼時
Let go of the light
放下對光亮的依賴
Fall into the dark side
與我一同活在世界的黑暗面


翻譯內容來自: http://a0925316085.pixnet.net/blog/post/202404608-darkside

留言

這個網誌中的熱門文章

[MAC] MacBook Air 2012 手動換硬碟

[PHP] 將陣列中重複的值刪除最好方法 array_flip (移除陣列中重複的值)

[Linux] 看懂 Linux Memory Usage 記憶體使用率